Tuesday 1 January 2008

Happy New Year!!!!!!!!!!

Hi everybody. I'm in Sidney now and yesterday I saw the fireworks over Harbour Bridge! It was pretty cool, but I have to admit that the fireworks in Reykjavik are even better! Nothing compares to the Icelandic madness!!!!

We don't have too many plans for the next week but I will be going home to the Sunny Coast at the 7. January. Looking forward to relax a litle and want to start my search for a place to stay and a place to work as well. ( It is pretty expensive living the luxury life of travelling)

So you here from me soon again.

Cheers Habba

3 comments:

Olga said...

Hæ hæ sæta og gleðilegt nýtt ár. Áramótunum var fagnað með miklu roki og slagveðri inná milli. Öllum brennum var aflýst en þó var mikið skotið upp. Ég er búin að liggja í flensu þannig að það var lítið fjör í mér. Gangi þér vel að leita þér að vinnu og íbúð.

Knús dúllan mín,
Olga

Anonymous said...

rosa ævintýri...var ekki sydney æði...langaði bara að láta þig vita að ég er að fylgjast með þér ;-)

knús ester

Anonymous said...

vildi bara láta þig vita að ég fylgist með þér ;-)
rosa flottar myndir og sérstaklega kafaramyndirnar :-)

knús
ester